niedziela, 25 listopada 2012

Moja historia włosowa :)

Dziś utworzyłam swoją historię włosową. Myślałam o tym już jakiś czas, ale dopiero teraz udało mi się wygrzebać zdjęcia przedstawiające choć częściowo moje włosy.  Jeśli chcecie zobaczyć jak moje włosy wyglądały w przeszłości to zapraszam do zakładki


Na zdjęciach włosy wyglądają na zdrowsze i gładsze niż były naprawdę ;) 


ps. dziś w Uwadze na TVN jest reportaż o Jadze Hupało - polskiej  kreatorce wizerunku, stylistce fryzur i specjalistce w kwestii wyglądu. W pewnym poście Anwen pisała o swoim spotkaniu z Nią :) Jeśli nie oglądałyście reportażu to można obejrzeć reportaż na: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga! Jeszcze milej będzie mi jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.Dziękuję serdecznie za każdy komentarz nie będący spamem. :) Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

Szukaj na tym blogu